سوالات متداول در دکتردکتر
در این بخش میتوانید مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیشآمده باشد را مطالعه کنید.
چگونه نوبت خود را رزرو کنم؟
- در بالای صفحه سایت، موقعیت مکانی یا تخصص پزشک خود را جستجو کنید.
- از بین پزشکان پیشنهادی، بهترین پزشک را یافته و لینک «دریافت نوبت» را کلیک کنید.
- در صفحه پزشک، ساعت و تاریخ دلخواه را برای ویزیت، انتخاب و «مرحله بعدی» را انتخاب کنید.
- پس از وارد شدن به سیستم، نوبت خود را نهایی کنید.
چگونه میتوانم نوبت خودم را لغو کنم؟
وارد حساب کاربری شوید و از قسمت «نوبتهای من»، لیست نوبتهای گرفتهشده را مشاهده کنید. با توجه به قوانین پزشک، نوبت خود را لغو کنید.
چرا نمیتوانم پزشک خودم را در سامانه دکتردکتر پیدا کنم؟؟
ممکن است پزشک شما در سامانه دکتردکتر حضور فعال نداشته باشد که این موضوع به دلایل مختلفی بستگی دارد. در این صورت میتوانید پزشک خود را به سامانه دکتردکتر پیشنهاد دهید.
چگونه میتوانم متخصص مناسب را پیدا کنم؟
پس از مشاهده لیست پزشکان، بر اساس فیلترهایی که در اختیاردارید، پزشکان مناسب را یافته و از بهترین گزینه نوبت بگیرید.
همچنین با استفاده از مجله اینترنتی دکتردکتر میتوانید آشنایی خوبی نسبت به پزشکان و تخصصها پیدا کنید و تصمیم بهتری در این حوزه بگیرید.
همچنین با استفاده از مجله اینترنتی دکتردکتر میتوانید آشنایی خوبی نسبت به پزشکان و تخصصها پیدا کنید و تصمیم بهتری در این حوزه بگیرید.
چگونه نوبتهای من یادآوری میشود؟
با توجه به تنظیماتی که پزشک برای بیماران تعریف کرده، پیامک یادآوری برای بیماران ارسال خواهد شد.
آیا هزینهای برای ثبتنام یا دریافت نوبت باید پرداخت کنم؟؟
سامانه دکتردکتر هیچ هزینهای از بیماران برای ثبتنام یا دریافت نوبت دریافت نمیکند. اگر پس از نهایی شدن نوبت به صفحه درگاه پرداخت متصل شدید، این درگاه پرداخت پزشک است و دکتردکتر هیچگونه دخالتی در هزینهای که بین پزشک و بیمار جا به جا میشود را ندارد.
چرا باید در دکتردکتر ثبتنام کنم؟؟
با وارد شدن بهحساب ، هویت بیمار شناسایی خواهد شد و امکان هرگونه سو استفاده از اطلاعات تقریبا به صفر میرسد، همچنین پرونده سلامت الکترونیک بیمار ایجاد میشود که در صورت نیاز آنرا با پزشکان معتمد خود به اشتراک بگذارد.
امکان دسترسی و مدیریت نوبت ها وجود دارد؟
لیست تمامی نوبتهای شما اعم از نوبتهایی که مراجعه کردهاید و نوبتهایی که لغو شدهاند در حساب کاربری شما موجود است. با مراجعه به بخش «نوبت های من» آن ها را مدیریت کنید.
پرداخت اینترنتی در سایت چیست؟ چگونه نوبت خود را اینترنتی پرداخت کنم؟
برخی از پزشکان، مبلغی را برای ویزیت پس از نوبت دهی به بیماران دریافت میکنند که بستگی به برنامه کاری پزشک دارد. این هزینه هیچ ارتباطی با دکتردکتر ندارد و به حساب پزشک متصل است.
برای پرداخت اینترنتی، به اطلاعات کارت حساب بانکی خود به همراه رمز دوم نیاز دارید، که پرداخت را نهایی کنید. در نظر داشته باشد در سیستم دکتردکتر از درگاه پرداخت بانکهای معتبر کشور استفاده شده است و نگرانی از این بابت امنیت آنها وجود ندارد.
برای پرداخت اینترنتی، به اطلاعات کارت حساب بانکی خود به همراه رمز دوم نیاز دارید، که پرداخت را نهایی کنید. در نظر داشته باشد در سیستم دکتردکتر از درگاه پرداخت بانکهای معتبر کشور استفاده شده است و نگرانی از این بابت امنیت آنها وجود ندارد.
چگونه پزشکی را به سامانه دکتردکتر معرفی کنم؟
اگر پزشکی را می شناسید که در سامانه دکتردکتر فعال نیست. او را معرفی کنید، که پس از هماهنگی های لازم، بتوانیم پزشک مورد علاقه شما را در سیستم نوبت دهی دکتردکتر داشته باشیم.